News
Loading...

Afla care este procedura pentru a putea primi carduri de acces cu masina in peninsula

Asa cum anuntam intr-un articol anterior, primaria va restrictiona accesul auto in zona peninsulara. Iata cum puteti intra in posesia cardurilor de acces:

I. Pentru acces vor fi eliberate următoarele tipuri de permise:
a) Permis de acces riverani persoane fizice;
b) Permis de acces societăți comerciale ce își desfășoară activitatea în zona penisulară și Piața Ovidiu;
c) Permis de acces evenimente;
d) Permis de acces pentru aprovizionare;
e) Permis de acces instituții care asigură servicii publice sau alte situații;
f) Permis de acces situații excepționale.
II. Eliberarea permiselor se realizează de către Primăria municipiului Constanța prin Direcția Servicii Publice după depunerea cererilor și actelor necesare prin următoarele modalități:
1. Online, pe site-ul: www.primaria-constanta.ro;
2. Poșta electronică: avize.zonapeninsulara@primaria-constanta.ro;
3. Poștă, str. Mihail Kogălniceanu nr. 28, Constanța. Program: Luni – Vineri, între orele 08:30-14:00, telefon: 0241-488181, 0241-488179;
4. La ghișeele Centrului de Informare Cetățeni, situat pe bd. Alexandru Lăpușneanu nr. 116C, în incinta City Park Mall, aripa nouă, et. 1, Biroul nr. 1. Program: Luni, Marți, Miercuri și Vineri între orele 08:30-14:30; Joi între orele 08:30-18:30, telefon 0241-485533.
III. Acte necesare
a) Permis de acces riverani persoane fizice:
– solicitare scrisa;
– copie BI/CI;
– copie CUI persoană juridică;
– copie autorizaţia de circulaţie pe trama stradală a municipiului Constanţa;
– copie Poliţa de asigurare obligatorie (R.C.A.).
b) Permis de acces pentru societatile comerciale ce îşi desfasoară activitatea în zona peninsulară şi Piaţa Ovidiu:
– solicitare scrisa;
– copie certificate de înmatriculare autovehicul;
– copie CUI persoană juridică;
– copie autorizaţia de circulaţie pe trama stradală a municipiului Constanţa;
– copie poliţa de asigurare obligatorie (R.C.A.);
– copie certificat constatator pentru punctul de lucru sau sediu în cazul operatorilor economici, care au sediul în altă parte decât în Piaţa Ovidiu;
– copie documente justificative în cazul în care domiciliul din actul de identitate nu se află în zona peninsulară (de exemplu contract de închiriere) sau în care solicitantul nu este posesorul autovehiculului (de ex. contract de comodat).
c) Permisul de acces pentru evenimente:
– solicitare scrisa a operatorului economic;
– copie certificat înmatriculare autovehicul;
– copie autorizaţia de circulaţie pe trama stradala a Municipiului Constanţa;
– copie CUI persoana juridică;
– copie autorizaţia de construire;
– copie poliţa de asigurare obligatorie (R.C.A.);
– copie Acord de Desfăşurare Activitate, emis de către Primăria Municipiului Constanţa, Direcţia Relaţii Internaţionale şi Organizare Evenimente, Serviciul Transport Local şi Organizare Evenimente;
– Documente justificative (copie contract, cerere transport, act proprietate sau închiriere, etc.).
d) Permisul de acces pentru aprovizionare:
– solicitare scrisa a operatorului economic;
– copie autorizaţia de circulaţie pe trama stradală a Municipiului Constanţa;
– copie CUI persoană juridică;
– copie poliţa de asigurare obligatorie (R.C.A.).
e) Permis de acces instituţii publice:
– solicitare scrisa a operatorului economic;
– copie certificate de înmatriculare autovehicul;
– copie autorizaţia de circulaţie pe trama stradală a Municipiului Constanţa;
– copie CUI persoană juridică;
– copie poliţa de asigurare obligatorie (R.C.A.).
f) Permis de acces situaţii excepţionale:
– se va elibera doar cu aviz al Comisiei de Circulaţie din cadrul Municipiului Constanţa.


Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment