News
Loading...

S-a lansat licitatia pentru reabilitarea caii ferate Brasov - Sighisoara

Astazi s-a lansat licitatia pentru  licitatia pentru "Reabilitarea liniei de cale ferata Brasov- Simeria, componenta a Coridorului Rin - Dunare, pentru circulatia cu viteza maxima de 160 km/h, sectiunea Brasov - Sighisoara, subsectiunile :1. Brasov -Apata si 3.Cata- Sighisoara".

Valoare estimata: 3.190.570.000,00 RON fara TVA
Termen depunere oferte: 26.01.2017
Fonduri: Sursa de finantare este asigurata prin Contractul de finantare CEF (GRANT AGREEMENT UNDER THE CONNECTING EUROPE FACILITY (CEF) - TRANSPORT SECTOR – AGREEMENT No INEA/CEF/TRAN/M2014/ 1042049) în cuantum de 85% din totalul cheltuielilor eligibile si 15% de la Bugetul de Stat.

Obiectivul principal al lucrarilor de reabilitare este circulatia trenurilor de calatori cu o viteza maxima de 160 km/h si a trenurilor de marfa cu o viteza maxima de 120 km/h.
Sectiunea Brasov – Sighisoara este împartita in 3 subsectiuni, dintre care doar subsectiunile 1 si 3 sunt supuse prezentei licitatii:
Subsectiunea 1. Cap X Brasov – Apata CapY (km 170+285,000 - km 208+088,954)
Subsectiunea 2. Apata CapY- Cap X Cata (km 208+088,954 - km 236+157,940)
Subsectiunea 3. Cap X Cata – Sighisoara Cap Y (km 236+157,940 - km 282+842)
Pe cele doua subsectiuni scoase la licitatie, in prezent se afla 11 puncte de sectionare, toate centralizate electrodinamic (CED): 4 statii c.f, 7 halte de miscare, 8 halte si halte comerciale. Sunt 2 noduri de cale ferata principale pe traseu si un tunel dublu de 660 m lungime.
Proiectul de reabilitate a subsectiunilor Brasov-Apata si Cata – Sighisoara vizeaza urmatoarele categorii de lucrari: terasamente linii C.F, consolidari, suprastructura, poduri si viaducte, podete, tuneluri, pasaje superioare, drumuri, protectia mediului, linie de contact, protectia instalatiilor, energoalimentare, telecomunicatii, fibra optica, sistem de informare a calatorilor, comunicatii pentru semnalizare, supraveghere video, arhitectura, rezistenta, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii termoventilatie, aparari de maluri, semnalizare, trafic feroviar.
Proiectul tehnic cuprinde caiete de sarcini, memorii tehnice, planse, liste de cantitati si va fi publicat in SEAP astfel încât toti posibilii ofertanti sa aiba acces la înformatiile necesare elaborarii ofertei.
Perioada de executie a lucrarilor este de 48 luni la care se adauga 60 luni perioada de notificare a defectiunilor.

Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment