News
Loading...

Vezi cum si-a petrecut vacanta de iarna Kim Kardashian de Romania!

Francisca, frumoasa artista din Bostosani, copia fidela a vedetei de peste hotare, Kim Kardashian a petrecut o vacanta de vis. Daca alte vedete au preferat destinatiile exotice cu soare si apa calda, Francisca a ales sa ramana pe plaiurile mioritice si sa petreaca in stil traditional romanesc.

„ Am avut o propunere din partea unor prieteni sa mergem sa facem sarbatorile in Thailanda, sincer nu mi-ar fi stricat putin bronz natural si putina caldura dupa perioada agitata pe care am avut-o cu lansarea piesei Drum de piatra insa am avut concert atat de Craciun cat si de Revelion. Intre concerte am fost acasa la Botosani sa imi vizitez rudele apoi am petrecut cu iubitul meu si niste prieteni la munte. Am schiat, am mers cu sania cu zurgalai si am facut lungi plimbari cu calul printre nameti. Sarbatorile in Romania sunt minunate daca ai alaturi familia si prietenii ,, a declarat artista.

Francisca urmeaza sa lanseze in curand o noua piesa si va concerta in cel putin trei orase mari din tara.


Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment