News
Loading...

Kaufland introduce vinurile marca proprie

Dupa modelul Lidl (cu marca Cimarosa) hypermarketurile Kaufland vor introduce vinurile marca proprie Cultura Vini.

Mutarea nu este una surprinzatoare tinand cont ca ambele lanturi apartin aceleiasi companii.

Daca Cimarosa de la Lidl este un real succes: vinuri de buget cu un excelent raport calitate pret si cu o varietate a tarilor de provenienta destul de interesanta: Statele Unite (California), Africa de Sud, Australia si Chile.

Cimarosa Zinfandel California | foto: Lidl UK

De altfel in anul 2016 vinurile Lidl au primit nu mai putin de 9 premii la International Wine Challenge, una dintre cele mai prestigioase competitii dedicate vinurilor.

Revenind la Kaufland, acestia ne propun brandul propriu Cultura Vini introdus de acum si in hypermarketurile din Romania.

Vinurile provin din: Australia, Italia, Spania, Portugalia, Franta, Chile, Stalele Unite (California) si Africa de Sud.



foto: Kaufland

Etichetele vor fi colorate diferit in functie de vin. Astfel vinul rosu va avea eticheta rosie, cel alb va avea eticheta verde, rozeul va avea eticheta albastra, iar vinurile petiante vor avea eticheta gri.

Nu ramane decat sa le incercam si sa vedem daca raportul calitate pret este unul bun si daca vinurile chiar sunt facute asa cum trebuie.


foto: Kaufland
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment