News
Loading...

Update reabilitare poduri feroviare peste Dunare

Reabilitarea Podurilor Dunărene avansează!
Podul Borcea, km 152+149 (92% execuţie)
Podul Cernavodă, km 165+817 (69% execuţie)
Obiectivele investiţiei:
- reabilitarea terasamentelor, a suprastructurii c.f., a suprastructurilor şi infrastructurilor podurilor vechi (Saligny);
- instalare sistem supraveghere video;
- instalare sistem semnalizare fluvial;
- reabilitare instalaţii SCB,TTR,ELF;
- consolidarea tablierelor aferente viaductelor podurilor noi;
- refacerea sistemului de prindere a căii pe podurile noi;
- sablarea şi revopsirea podurilor noi;
- reparaţii la infrastructurile podurilor noi;
- refacere instalaţii de iluminat în casetele tablierelor la podurile noi;
- refacerea sistemului de ventilaţie în casetele podurilor noi;
Scop: creşterea vitezei de circulaţie şi sporirea gradului de siguranţă
Finanţare: fonduri de coeziune şi buget de stat
Podul Borcea, km 152+149, între staţiile Borcea şi Ovidiu (jud. Ialomiţa)
- traversează albia braţului Borcea al fluviului Dunărea şi este amplasat pe intervalul de circulaţie Ramificaţia Borcea – Ovidiu
- este amplasat la circa 70-100 m în aval de podul Borcea vechi, cu o uşoară oblicitate faţă de acesta şi asigură o traversare normală peste albia minoră.
- este o structură combinată (c.f. + auto) pentru cale ferată dublă şi şosele cu câte două benzi de circulaţie auto, amplasate de o parte şi de alta a căii ferate.
- are 3 deschideri de 140 m fiecare.
Podul are o lungime de circa 970 m şi are următoarea configuraţie:
- un viaduct de acces dinspre Feteşti cu 3 deschideri
- un viaduct de acces spre Ovidiu cu 8 deschideri
- infrastructura şi suprastructura viaductelor au fost concepute şi realizate pentru cale ferată dublă.
Pod Cernavodă, km 165+817, situat între staţiile Dunărea (jud. Ialomiţa) şi Cernavodă (jud. Constanţa)
- traversează albia braţului Dunărea Veche al fluviului Dunărea şi este amplasat pe intervalul de circulaţie de linie dublă Dunărea – Cernavodă Pod.
- este o structură combinată (c.f. + auto) pentru cale ferată dublă şi şosele cu câte două benzi de circulaţie auto, amplasate de o parte şi de alta a căii ferate.
- este amplasat la circa 75-100 m în amonte de podul Dunărea vechi
- suprastructura podului este o structură continuă cu trei deschideri, grinzi cu zăbrele cu calea jos.
Podul are o lungime de circa 1600 m şi are următoarea configuraţie:
- un viaduct de acces dinspre H.m. Dunărea cu 17 deschideri
- un viaduct de acces spre Cernavodă cu o deschidere de 68,50 m.
- infrastructura şi suprastructura viaductelor au fost concepute şi realizate pentru cale ferată dublă.










foto: CFR Infrastructura
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment