News
Loading...

Haideti sa ajutam la modernizarea Sectiei de Terapie Intensiva Nou-nascuti

In mod normal as fi primit pe mail un comunicat de presa si o poza si dadeam copy/paste anuntului privind reconstructia Sectiei de Terapie Intensiva Nou-nascuti de la Spitalul Judetean.



Dar in schimb am primti un mesaj de la Alina Vasea, un om exceptional aflat in spatele proiectului Daruieste Aripi.

In mesaj Alina imi spunea sa vin astazi 23 martie sa vad sectia de terapie intensiva nou nascuti, ceea ce am si facut. Dupa un scurt briefing in sala Centrului Medical de Zi Focus am urcat pana la etajul 8 acolo unde este sectia.

Ca multe alte parti din spital si aceasta portiune din etajul 8, care este dedicata terapiei intensive nou nascuti, arata foarte rau. Noroc cu donatiile primite de la Pampers. In cadrul acestei sectii am intalnit medici si asistente care ingirjesc cu mult profesionalism si multa dragoste nou nascutii.

Si desi ai idee la ce sa te astepti cand intrii in sectie, cand vezi cu ochii tai randurile de incubatoare cu niste pui de om mici cat o palma din care ies tuburi conectate la aparate si monitoare nu ai cum sa nu fi miscat.

Ma consider un om trecut prin multe si oarecum intarit in fata diverselor situatii mai sensibile, Insa astazi recunosc ca nu am reusit sa-mi stapanesc lacrimile. Cel mai mult m-a impresionat povestea unor gemene nascute spontan la doar 5 luni. Din pacate una dintre ele a murit. Cealalta insa lupta sa traiasca.

Sa vezi un sufletel atat de mic din care ies tot felul tuburi, cum lupta pentru viata iti creeaza un sentiment care te rascoleste puternic.

Si, desi au fost colegi din presa care au facut poze acestor micuti, eu recunosc ca nu am putut sa fac asta.

Sta in puterea noastra a tuturor sa dam o mana de ajutor la reconstructia sectiei. Eu am donat deja la numarul 8845. Si va rog sa faceti si voi la fel.


Proiectul este realizat de catre Asociatia Daruieste Aripi in parteneriat cu Fundatia Vodafone, si Asociatia Inima Copiilor.

In clipa de fata s-a finalizat proiectul tehnic si de arhitectura si de asemenea au fost finalizate cursurile de specializare in strainatate a cadrelor medicale. In prezent este activa campania de strangere de fonduri pentru demararea lucrarilor. Santierul de reconstructie va dura maxim 12 luni.


Asa arata acum sectia:






Si asa va arata dupa reconstructie:








Si planul de reconstructie:


Impreuna putem schimba in bine viata acestor copii!

SMS 8845

http://www.daruiestearipi.ro/daruieste-primul-zambet/

 „Dăruieşte Aripi” (RO70BTRLRONCRT0207503901 - cont lei, RO20BTRLEURCRT0207503901 - cont euro)

 „Inima Copiilor” (RO96BUCU046333852511RO01 - cont lei, RO53BUCU046333852511EU01 - cont euro).
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment