News
Loading...

Poziția companiei Kaufland România in privinta situatiei de la Timisoara

Ca urmare a articolului https://www.dcnews.ro/kaufland-clien-i-epui-i-din-gre-eala-noroc-ca-macar-ne-canta-asta-e-ara-mea-jur-ca-i-minunata_539278.html , Kaufland România transmite următoarele precizări:

Acum două zile în magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, ni s-a semnalat o eroare de etichetare la raft a unui produs. Eticheta a fost corectată și diferența de preț a fost restituită clientului. Ulterior, am demarat verificări suplimentare a tuturor etichetelor din magazin.

Ne cerem scuze pentru neplăcere, a fost o eroare umană și vă asigurăm că depunem toate eforturile pentru a limita și preîntâmpina astfel de situații, care ne dorim să nu se mai repete.

Corectitudinea etichetelor la raft reprezintă o prioritate pentru noi, iar în fiecare magazin avem echipe dedicate care le controlează zi de zi.

Clienții care au cumpărat în aceste zile din magazinul din Timișoara, strada D. Bojinca nr. 4, produsul balsam de rufe Silan aflat la promoție, se pot întoarce cu bonul de casă la Biroul de Informații din magazinul din Timișoara pentru a primi diferența de preț de 2 lei.

De asemenea, rugăm clienții care sesizează astfel de situații să se adreseze pentru rezolvare la numărul de telefon gratuit 0800.080.888 de luni până vineri, în intervalul orar 08.00 - 20.00, și sâmbăta, în intervalul 08.00 – 17.00, sau la Biroul de Informații din magazine.


Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment