News
Loading...

Schimbare majora la varful turismului dobrogean: Corina Martin i-a predat stafeta lui Cristian Barhalescu

Astazi a avut loc adunarea membrilor Asociatiei Litoral Delta Dunarii pentru alegerea noului presedinte. Dupa 10 ani de activitate in slujba turismului dobrogean, Corina Martin a predat stafeta lui Cristian Barhalescu.

Aceasta schimbare nu este o surpriza, Corina Martin anuntand inca de anul trecut ca doreste sa se implice intr-un proiect turistic la nivel national.

In cei 10 ani de activitate, Corina Martin s-a implicat in organizarea a numeroase evenimente, unele cu caracter international, altele in premiera in Romania, insa toate avand ca scop promovarea litoralului si Deltei Dunarii. Acceasta promovare s-a facut si prin participarea la targurile de turism din intreaga lume.



In urma Corinei Martin raman un Festival Antic, primul de altfel din istoria orasului, festival care inca de la prima editie a avut un caracter international, reinvierea Raliului Deltei, aducerea Turkish Airlines la Constanta, dar si introducerea conceptului de clip de promovare a unei statiuni de pe litoral precum si in premiera in Romania introducerea conceptului de imn al unei statiuni. Dar dincolo de toate ramane insa cea mai puternica asociatie de promovare turistica - Asociatia Litoral Delta Dunarii.

"Schimbam planul de abordare, la Asociatia Litoral-Delta Dunarii. Astazi, la Adunarea Generala a Asociatiei, m-am bucurat de prezenta tuturor membrilor, si mai ales de cea a primarului Constantei, care sustine in continuare activitatea si proiectele Asociatiei! Asa cum am anuntat cu doi ani in urma, cand am acceptat al 5-lea mandat, mi-am propus ca acesta sa fie ultimul. Nu cred ca este firesc si nici benefic pentru eficienta unei organizatii sa fie condusa de aceeasi persoana sau persoane mai mult de 4-6 ani. Oamenii trebuie sa acceseze mereu planuri noi, proiecte noi, ca sa dea voie organizatiei sau comunitatii respective sa se restructureze,reaseze anul trecut, cand voi implini 10 ani de voluntariat la conducerea Asociatiei Litoral-Delta Dunarii, ma voi gandi la o schimbare de plan si de nivel. Incepand de astazi, prin proiectul discutat impreuna cu membrii nostri, voi reprezenta Consiliul Judetean Constanta in Asociatia Litoral-Delta Dunarii, si ma bucur ca membrii nostri au fost de acord ca ANAT sa continue sa conduca Asociatia. Nu am abdicat de la principiul pe care am construit Asociatia si pentru care am luptat in toate celelalte Asociatii de Promovare pentru care am pus temelie in tara. Si anume ca sectorul privat sa conduca aceste Asociatii si nu structurile publice. Ma bucur ca membrii nostri au inteles solicitarea mea ferma si au acceptat ca, si pentru urmatorii ani, reprezentantii sectorului privat, deci ANAT sa continue pozitia de Presedinte. Am promis si ka tin de cuvant. Ma voi implica si mai mult la nivel national, ca Presedinte al Federatiei Asociatiilor de Promovare Turistica din Romania, acolo unde am reunit 16 Asociatii de Promovare si Dezvoltare a Turismului. In acelasi timp, am acceptat cu mandrie propunerea de a reprezenta Consiliul Judetean Constanta in Asociatia Litoral-Delta Dunarii, in pozitia de Vicepresedinte al Asociatiei. Echipa noastra se consolideaza, castigam si mai multe voci si, dupa cum am discutat, si mai multa implicare. Mergem mai sus, in curand veti afla cat de sus!"

- Corina Martin

Cel care i-a luat locul, Cristian Barhalescu este un om cu state vechi in domeniul turismului, fiind un adevarat profesionist, de numele sau legandu-se proiecte de succes precum Icar Tours si Direct Aeroport. De asemenea acesta a fost pentru o perioada scurta secretar de stat in fostul Minister al Dezvoltarii Regionale si Turismului, perioada in care a facut lobby pentru proiectele turismului romanesc si a pledat pentru o dezvoltare a unei legaturi mai stranse intre autoritatile locale si cele centrale cand vine vorba de dezvoltarea proiectelor turistice.


Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment