News
Loading...

De 1 Iunie, 36 de copii s-au întâlnit cu Marea Neagră, pe care nu o văzuseră niciodată

36 de copii cu posibilităţi materiale reduse, care nu au văzut niciodată Marea Neagră, se află în vacanţă pe litoralul românesc, în cadrul campaniei #PrimaZiLaMare, derulată de turoperatorul Paralela 45 şi de organizaţia umanitară Concordia, în perioada 31 mai – 4 iunie.
De 1 Iunie, Ziua Copilului, au interacţionat cu Marea Neagră, ghidaţi de un salvamar, după care au participat la un spectacol la Delfinariul din Constanţa.
În drumul lor spre mare au vizitat Muzeul Naţional al Satului Dimitrie Gusti din Bucureşti, iar pe litoral, în următoarele zile de vacanţă, vor vizita Portul Tomis, Acvariul şi Ferma Animalelor Ograda Veseliei din Mangalia, se vor plimba pe faleza din Mamaia şi pe cea a Cazinoului din Constanţa. În fiecare zi au programate activităţi pe plajă cu animatori.
Copiii provin din Ploieşti şi sunt înscrişi în programele organizaţiei umanitare Concordia.
“Întâlnirea cu Marea Neagră a produs foarte multă bucurie copiilor, care o ştiau de la televizor sau din fotografii, şi a fost un moment extrem de emoţionant pentru noi, organizatorii campaniei #PrimaZiLaMare. Ca agenţi de turism, face parte din viaţa noastră să vedem nu numai Marea Neagră de mai multe ori pe an, ci şi alte mări şi oceane, şi trăim printre oameni care nu au văzut măcar Marea Neagră. Ne-am propus ca din acest an să ducem pe litoralul românesc cât mai mulţi copii dintre cei care nu au fost niciodată. Ne dorim ca programul să devină unul naţional şi din 2018 să ni le alăture mai multe agenţii de turism membre sau nemembre ale Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism”, declară Corina Enache, director de vânzări Paralela 45.
Ideea campaniei a apărut ca urmare a evidenţierii în mediul public a faptului că 22% dintre români nu au fost niciodată la mare, potrivit unui studiu IRES, în timp ce un altul, realizat de World Vision Romania și de Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj Napoca, arată că jumătate din copiii din România au risc de sărăcie și excluziune socială.
#PrimaZiLaMare face parte dintr-o serie de campanii de responsabilitate socială derulate de turoperatorul Paralela 45 de-a lungul timpului, care au în prim plan educația, copiii defavorizaţi, protejarea mediului și activitățile culturale.
Agenţia de turism Paralela 45 a fost înființată în aprilie 1990, fiind una dintre primele trei agenții private din România. Turoperator consacrat în vacanţe cu zboruri charter în Spania, Grecia, Turcia, Portugalia, circuite culturale şi istorice în diverse destinaţii, programe pentru seniori, croaziere, vacanţe tailor made, precum şi turism de business, Paralela 45 combină experiența acumulată în 27 de ani cu capacitatea de a ţine mereu pasul cu noile tendințe din turism. Compania are în prezent 40 de agenţii directe şi în franciză răspândite în toată ţara.
Concordia, organizație independentă neguvernamentală și non-profit care are ca misiune susținerea și (re)integrarea socială, familială, școlară și profesională a copiilor, tinerilor și familiilor aflate în dificultate, spre o viață independentă și autonomă, are o experienţă de 25 de ani în România. Proiectele Concordia se derulează în București, Ploiești și Ariceștii Rahtivani, Județul Prahova, și se adresează unui număr de peste 600 persoane în fiecare an.


Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment