News
Loading...

Penny Market, primul retailer, care obtine certificarea ISO 50001

Penny Market este primul retailer din România care obține certificarea ISO 50001 și care are eficiența politicilor sale energetice recunoscute în acest mod de catre un organism independent, folosind un standard internațional, pentru toate magazinele, depozitele din țară, precum și pentru sediul central. După o investiție de aproape 4 milioane de EURO în managementul energetic al magazinelor din România, Penny Market are peste 200 de magazine care sunt certificate conform ISO 50001, devenind cea mai mare rețea alimentară și de vânzare cu amănuntul din România care obține aceasta certificare "Sustenabilitatea, protecția mediului și condițiile de producție durabile sunt domenii importante pentru grupul REWE la nivel global iar aceasta certificare este o dovadă a managementului energetic performant al echipei din România. A fost un proces de lungă durată – am început pregătirea în martie 2016 și am fost pregătiți pentru audit la începutul acestui an – ce a implicat foarte multe resurse și dedicare din partea echipelor. Bineînțeles, planurile noastre nu se opresc aici și vom continua planul nostru de investiții și inovare la nivel de sisteme de eficiență energetică", a declarat Daniel Gross, General Manager REWE Romania. Planul de investiții pentru 2017 include: testarea cu panouri fotovoltaice, pompa de caldură, iluminat natural, contorizare inteligentă pentru o parte din magazine, pentru sistemul frigorific, dar și pentru măcelării. Prin obținerea acestei certificări, compania își va îndeplini obligațiile legale rezultate din Directiva UE privind eficiența energetică care impun economisirea unor volume semnificative de energie în cadrul tuturor operațiunilor, reducerea costurilor operaționale, monitorizarea energetică eficientă la nivelul grupului REWE și dezvoltarea în continuare a reputației sustenabile. Sistemul de management al energiei conform cu ISO 50001 este un instrument organizațional esențial, care sprijină compania în îndeplinirea unor obiective energetice strategice. În cadrul strategiei sale de îmbunătățire continuă, Penny Market și-a stabilit obiectivul de a reduce consumul mediu de energie cu 12% pe metru pătrat de spațiu de desfacere în perioada 2014 – 2022 și reducerea cu încă 23% a emisiilor specifice de CO2 pe metru pătrat în toate formatele de magazine. Pentru a crește gradul de conștientizare a acțiunilor eficiente din punct de vedere energetic, toți cei 4,000 de angajați ai magazinului au fost instruiți și implicați în proces.

 
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment