News
Loading...

Exclusiv! Coronamentul digului de sud intra in reabilitare

Administratia portuara a demarat procedura pentru proiectul de reabilitare a coronamentului digului de sud al Portului Constanta - pe o distanta totala de 1880 metri.
Iata extrase din documentatia tehnica:

Starea tehnica actuala a obiectivului
Traseul in plan si profil longitudinal
Traseul in plan al drumului in aliniament.
In profil longitudinal drumul are pante cuprinse intre 0.1% si 0.5%
Profilul transversal
In profil transversal drumul are urmatoarele elemente:
2 benzi de circulatie cu latimea de 3.60m;
acostament consolidate dreapta 2.00-2.50m.
Sistemul rutier
Din punct de vedere al structurii rutiere existente aceasta are urmatoarea alcatuire:
beton de ciment BH250 – 30 - 50cm;
piatra sparta – 10cm;
blocuri de piatra.
Dala din beton a structurii rutiere existente prezinta zone cu degradari.
Scurgerea apelor, poduri si podete
Scurgerea apelor se realizeaza pe taluzul digului.
Parcari si statii de autobuz existente
Nu este cazul.
Siguranta circulatiei
Drumul este prevazut cu un sistem de semnalizare si marcaje rutiere minimal alcatuit din indicatoare rutiere de orientare si reglementare a circulatiei rutiere si marcaje longitudinale pentru separarea sensurilor de circulatie.
Intersectiile cu alte cai de comunicatie
Nu este cazul.

Date tehnice ale investiţiei
 Descrierea lucrărilor de bază
Traseul in plan
Caracteristicile geometrice ale traseului in plan ofera conditii pentru realizarea lucrarilor de reparatii a sectorului de drum, prin suprapunere pe traseul existent.
Traseul in profil longitudinal
Linia roşie va urmări traseul existent.
Profilul transversal
Se menține profilul transversal al drumului existent.
Reabilitarea structurii rutiere existente
Beton de ciment BH250        30-50 cm;
Plasa sudata 100x100x8
Hartie Kraft
Nisip  2 cm;
Strat de piatra sparta     0-63 10 cm.
Scurgerea apelor si sisteme de drenaj
Scurgerea apelor se realizeaza pe taluzul digului.
Siguranta circulatiei
Se va asigura semnalizarea si marcajul corespunzator punctului de lucru pe timpul executiei lucrarilor, ( conform Ordinului MT/MI/411/1112/2000, se vor monta parapete grele pe amplasamente provizorii in zonele afectate) iar la finalizarea acestora se va asigura semnalizarea si marcajul final al drumului.
Amenajarea intersectiilor
Nu este cazul.
Amenajare parcari si statii de autobuz
Nu este cazul.
Lucrari de mutari si protejari retele
Nu este cazul.
Alte observaţii
Nu este cazul.


Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment