News
Loading...

Lidl a lansat proiectul cultivat în România, specific românesc

Piața Lidl este colțul cu legume și fructe proaspete din cele 195 de magazine Lidl din țară și este aprovizionată în fiecare zi cu produse gustoase, la prețuri avantajoase. Din dorința de a le oferi în continuare clienților legume și fructe autohtone, de o calitate înaltă, Lidl România a dezvoltat un parteneriat strategic și sustenabil cu Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București.

Ce presupune mai exact? Cel mai nou și ambițios proiect din Piața Lidl, prin care retailerul dorește să asigure continuitate produselor românești la raft pe tot parcusul sezonului, este o metodă suplimentară de susținere oferită furnizorilor locali. Lansat pe 1 iulie, în cadrul unei conferințe, „Parteneriatul pentru sprijinirea producătorilor români de legume și fructe” reprezintă o platformă de consultanță de specialitate gratuită pentru producători, în vederea soluționării problemelor tehnice și procedurale de care se pot lovi. Totodată, prin acest parteneriat se va putea asigura o piață de desfacere pentru legumele și fructele românești, produse la standardele de calitate Lidl.

De-a lungul celor cinci ani de prezență pe piața de retail din România, Lidl a dezvoltat parteneriate cu peste 100 de furnizori din România, intenționând să crească acest număr prin intermediul proiectului dezvoltat împreună cu Universitatea de specialitate din București. Consilierea oferită de către Lidl și experții USAMVB stă sub semnul angajamentului pe care aceștia și-l iau față de producătorii locali: de a-i ajuta să crească și de a fi o platformă de lansare către export, așa cum s-a întâmplat cu mulți dintre furnizorii Lidl.



În cadrul acestui parteneriat, alături de stațiunile de cercetare și institutele de profil din România, Lidl va începe promovarea și cultivarea unor soiuri românești. Proiectul poartă numele de „Cultivat în România, specific românesc” și vizează acele soiuri adaptate din punct de vedere pedoclimatic specificului de producție național, care reprezintă un model de gust pentru consumatorul român. Mai mult, Lidl este în căutare de colaboratori și pentru sortimentul de produse BIO, pentru producția căruia a încheiat, recent, un contract cu un producător certificat ecologic din România.

Parteneriatul dintre Lidl România și Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București vine ca o continuare a promisiunii pe care retailerul a făcut-o clienților săi, de a transforma Piața Lidl în locul de aprovizionare cu legume și fructe proaspete în fiecare zi. Totodată, este și o modalitate de a susține economia românească, de a extinde aria de selecție a partenerilor din țară și de a asigura continuitate la raft pe tot parcusul sezonului pentru produsele românești.
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment